Ett serviceavtal från SolidEngineer omfattar följande:

  • Nya releaser och uppdateringar
    Distribution av DVD och information i samband med huvudreleaser samt löpande uppdateringar mellan releaserna
  • Telefonsupport, epostsupport eller tillgång till vårt system
    Telefonsupport under normal kontorstid. Om Du inte hinner ringa – sänd ett epostmeddelande eller logga in i vårt system och skapa ett ärende
  • What’s New Seminarie ( i samband med ny release)
    Vi erbjuder seminarium på våra kontor för samtliga av våra avtalskunder, där vi berättar om nyheterna i den nya releasen
  • Utbildningsavtal
    Möjlighet att teckna 2- eller 3-årigt utbildningsavtal innehållande obegränsad mängd med utbildning för ditt företag

Dessutom ingår detta:

  • Utökad webbsupport  * – Tillgång till SOLIDWORKS supportsida, knowledgedatabase samt komponentbibliotek
  • FileWorks – Mjukvara för klassificering i SOLIDWORKS, hantering av attribut & filnamn
  • Supportdag – Regelbundet har våra användare gemensamt möjlighet att besöka våra kontor och få teknisk supporthjälp och möjlighet att diskutera med andra användare.
  • Certifiering & analysstöd * – Kostnadsfri CSWA/CWSP certifiering. CSWP Management Report – analys av dina användare och förslag till ökad effektivitetet
  • Uppföljningssamtal – SolidEngineers teknikerteam kontaktar alla avtalskunder minst en gång per år för att kontrollera att din miljö fungerar på ett bra sätt. Nya kunder kontaktas automatiskt en månad efter driftsättningen.

* kräver SOLIDWORKS licens

Lägre årsavgift? – Välj 3-årsavtal!

Om ni är intresserad av andra löptider på serviceavtal, vill samla ihop era serviceavtal till ett och samma datum eller om ni vill diskutera andra frågor angående serviceavtal är ni välkomna att kontakta oss. Avtalsperioden är för närvarande ett år men vi erbjuder även 3-årsavtal som ger en lägre genomsnittlig årskostnad.

Vill du veta mer om serviceavtal?

Kontakta oss på tel 08-544 730 20