Support
Med ett serviceavtal hos SolidEngineer har du möjlighet att få teknisk support via våra certifierade tekniker varje vardag 8-17. Du erbjuds även att delta på en mängd aktiviteter med olika inriktning på olika platser runt om i Sverige samt att du har möjlighet att teckna ett förmånligt utbildningsavtal.
Läs mer om serviceavtalVi ansluter oss till din dator och hjälper dig direkt. Fjärrsupport
Anmälan till supportdagarna
En dag varje månad har våra användare gemensamt möjlighet att diskutera metodik, konstruktionsutmaningar, installation m.m. tillsammans med vår support. Mötet är online och du kopplar enkelt upp dig via en länk du får av oss. Supportdagen är kostnadsfri för dig med supportavtal. Anmäl dig senast 1 vecka innan aktuellt datum.
Support i världsklass
SolidEngineers fokus ligger på kunderna. Med vår snabba telefonsupport, snabba uppgraderingar, webinar, seminarier, workshops och supportdagar hjälper vi våra kunder att vara produktiva, effektiva och konkurrenskraftiga. Vi hjälper dig med allt ifrån att installera SOLIDWORKS till knepiga metodik- och konstruktionsfrågor. Det finns flera sätt att kontakta vår support när du behöver, per email, telefon eller genom att logga ditt ärende i supportdatabasen.